Laa Tahzan Ma'aka ALLAH

Tuesday, June 24, 2008




Video Klip menceritakan suka duka umat Islam di Palestin. Lirik lagu yang didendangkan menceritakan supaya jangan bersedih diatas apa yang berlaku. Sesungguhnya Allah SWT bersama-sama dengan orang yang bersabar dan beriman..Insya'Allah. Kekejaman puak kafir terlalu melampau sehingga ke tahap lebih ganas dari binatang. Segalan kekejaman itu wajib dibalas kembali dengan penegakkan sebuah empayar Islam. Mari kita sama-sama mendoakan umat Islam seluruh dunia kembali bersatu dibawah satu kesatuan Khilafah dan kembali membela umat Islam tertindas. Allahumma inna nasaluka khilafatan ala' minhajji nubuwwah wa tuzullu bihal kufr wa ahlahu wa a'aizzal Islam wa ahlahu..
Wassalam..



Ibnurashidi
Siberbay


2 komentar:

iced lemon said...

secara kasarnya,apa sangat lah ada pada rakyat palestin hnya menggunakan batu sebagai senjata mereka.namun,tanpa kita sedar,walupun hanya sekadar batu tapi disebalik suma nie,semangat jihad mereka mempertahankan agama terutamanya adalah melebihi kekayaan yg negara kita ada sekarang.apa guna adanya pertubuhan2 Islam andai tidak dapat membantu mereka.maruah kita sebagai muslim dipijak2 dengan mudah oleh musuh kita.adakah itu yg kita banggakan dan harpkan selama ini?megah dengan kemewahan dunia tanpa menghiraukan penderitaan saudara kita di sana.fikirkan..dan..renung2kan...

-sekadar pendapat peribadi dan nasihat untuk diri sendiri-

walau pa pn
mmg best lagu nie.
5 bintang untuk penyanyi
dan 4 bintang untuk tuan blog nie (sebab tak menyanyikannya tapi tolong postkan.hehe)

Ibnurashidi said...

Ya, kalau ikut logik batu dgn senapang, meriam atau pun senjata berat lain tak releven untuk melawan mereka. Tapi alhamdlah, kesabaran dan semangat juang mereka tidak pudar ditelan kemewahan melanda diri. Mengikut kisah katanya yahudi ni takutkan batu, sbb bagi mereka kalau dilempar batu seumpama dilaknat oleh tuhan. Walhal sememangnya mereka telah di laknat. Usah ditanya kemana OIC, sbb OIC seperti sisa mknan lekat dicelah gigi!

Kalau menghayati dan memahami, lagilah best. Kalau nak bagi tuan blog nyanyi kena up jadi 10 bntangla sbb bukan snang, takut hujan trun lak kat tanah mesir ni. Lama gak tak trun hjan:D hmpir setahun.hehe..


.........

Post a Comment

Blogger Muslimin

HarakahDaily.Net

Blogger Muslimat

Tranungkite Online V8

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP